Subject: Kinnitused Elering AS riigihankesse
From: "Risto Kiilberg" <[email-masked]>
To: "info - RIT" <[email-masked]>
Cc: "Ave Aun - RIT" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 09:30:32 +0300

Tere.

Elering AS teostab riigihankes nr. 281388 referentslepingute kontrolli
ning palub Datafox OÜ esitatud varasemate referentside osas klientide
kinnitust lepingute vastavuse kohta. Esitasime referentsiks järgmise RIT
serverite hanke:

Riigihange 272348, lepingu sisu on SuperMicro serverid

Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus, Ave Aun,
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Leping sõlmitud 8.12.2023, tugiteenus kehtib kuni               7.02.2029

387 852 EUR

Elering AS palub teil lühidalt jah/ei vastata järgmistele küsimustele:

1) Kas DataFox OÜ on täitnud müügilepingu, mille esemeks oli serverite
müük?

2) Kas Lepingu maksumus oli vähemalt vähemalt maksumusega 60 000 eurot
km-ta?

3) Kas müügileping täideti perioodil juuli 2021- juuli 2024?

4) Kas DataFox OÜ osutas teenuseid nõuetekohaselt?

5) Kas tellijal esineb pretensioone lepingu täitmisesse puutuvalt (nt on
kohaldatud leppetrahvi)?

Tervitades,

Risto Kiilberg

Datafox OÜ

Tammsaare tee 47, Tallinn 11316

Mob: +372 5 111 887

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

web: www.datafox.ee <http://www.datafox.ee/>