Subject: Muudatused piiravates meetmetes seoses Ukraina territoriaalset terviklikkust, suveräänsust ja sõltumatust kahjustava või ohustava tegevusega
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>,Sanktsioonide juhtrühm <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 14:11:08 +0300

Tere!

EL Nõukogu otsustas 11.05.2026 teha muudatused piiravates meetmetes seoses
Ukraina territoriaalset terviklikkust, suveräänsust ja sõltumatust
kahjustava või ohustava tegevusega. Muudatustega lisatakse piiravate
meetmete nimekirja 16 isikut ja seitse üksust.

Muudatuste jõustamiseks võttis Nõukogu vastu otsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=OJ:L_202601072>
(ÜVJP) 2026/1072, millega muudetakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02014D0145-20
260423> 2014/145/ÜVJP ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=OJ:L_202601055>
(EL) 2026/1055, millega rakendatakse määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02014R0269-20
260423> (EL) nr 269/2014.

Muudatused jõustuvad 11.05.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn