Subject: Küsimus Transpordiameti protsesside kohta
From: "Timo Rasmus Siitan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 11:10:31 +0300

Tere!

Olen projekteerimas elektriliitumist ning trass kulgeb läbi kaks
transpordiameti kinnistut. Kinnistud on üksteise kõrval ning trassi
paigutus teostatakse kinnisel meetodil ühe puurimisega. Kas
kooskõlastamisel peab saatma kaks eraldi taotlust mõlema kinnistu jaoks
või piisab ühest kooskõlastusest mõlema kinnistu jaoks? Sama küsimus on ka
IKÕ lepingute kohta.

Lisasin ka selgitava joonise, kus punane joon on plaanitav trass ning 2
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee ja 11205 Kuivajõe-Kose-Uuemõisa tee on
Transpordiameti kinnistud.

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee