Subject: Vs: Tagasiside TÜ logopeedia MA õppekava avamistaotlusele
From: "Lagle Lehes" <[email-masked]>
To: "Heli Laarmann - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 10:41:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Tänan kiire vastuse eest!
Pean dokumendid rektoraati saatma hiljemalt 01.06.2026. Seega palun vastust 
27.05.2026.

Lugupidamisega
Lagle Lehes

TÜ Haridusteaduste Instituut
Eripedagoogika ja logopeedia programmijuht
Logopeedia lektor

  _____

Saatja: Heli Laarmann - SOM <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 18. mai 2026 09:29
Adressaat: Lagle Lehes <[email-masked]>
Teema: RE: Tagasiside TÜ logopeedia MA õppekava avamistaotlusele

Tere!

Vabandan, et Teie kiri on jäänud vastamata. Seda saavad hinnata ja vastata 
minu kolleegid. Suunan selle vastamisele.

Mis ajal teil hiljemalt läheks vaja vastust saada?

Heli Laarmann
osakonnajuhataja
Sotsiaalministeerium

From: Lagle Lehes <[email-masked]>
Sent: Monday, May 18, 2026 8:23 AM
To: Heli Laarmann - SOM <[email-masked]>
Subject: Ed: Tagasiside TÜ logopeedia MA õppekava avamistaotlusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lugupeetud Heli Laarmann.

Saadan sõbraliku meeldetuletuse alloleva kirja osas. Kuna vastamise tähtaeg 
on möödunud, siis palun andke teada, millal võiksime tagasisidet oodata.

Lugupidamisega

Lagle Lehes

TÜ Haridusteaduste Instituut

Eripedagoogika ja logopeedia programmijuht

Logopeedia lektor

  _____

Saatja: Lagle Lehes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 16. aprill 2026 11:48
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Tagasiside TÜ logopeedia MA õppekava avamistaotlusele

Tere.

Pöördun Teie poole seoses Tartu Ülikoolis kavandatava logopeedia 
magistriõppekava (Speech and Language Therapy) avamisega õppeaastal 
2027/2028.

Õppekava eesmärk on tugevdada logopeedide ettevalmistust, arvestades 
kasvavat vajadust spetsialistide järele tervishoiu-, sotsiaal- ja 
haridusvaldkonnas.

Olulise muudatusena on kavandatavas õppekavas suurendatud logopeedia 
erialaspetsiifiliste õppeainete mahtu. Õppekava kogumaht jääb 120 EAP, 
tegemist on kaheaastase magistriõppekavaga, mida viiakse läbi osakoormusel 
kolme aasta jooksul. Selline õppekorraldus lähtub üliõpilaste tagasisidest, 
võimaldades õppekoormust paremini hajutada ning toetades täiskasvanud 
õppijate osalemist õppes. Samuti kavandame suurendada magistriõppesse 
vastuvõetavate üliõpilaste arvu seniselt 25-lt kuni 30 üliõpilaseni. Lisaks 
toimub õppekava liigituse muudatus: logopeedia magistriõppekava liigub 
hariduse õppekavagrupist tervishoiu õppekavagruppi, et see vastaks paremini 
eriala sisule ja kutsealasele kuuluvusele.

Palume Teie tagasisidet kavandatava õppekava kohta. Oleksime tänulikud, kui 
saaksite oma hinnangus käsitleda:

*	logopeedide vajadusele ja rollile sotsiaal- ja tervishoiusüsteemis;
*	õppekava vastavusele valdkonna arenguvajadustele;
*	õppekava tugevustele ning võimalikele arenduskohtadele.

Võimalusel palume lisada toetuskiri õppekava avamiseks. Lisame kirjale 
õppekava avamise põhjenduse ja taotluse materjalid. Dokumendid avanevad 
siit: 
<https://tartuulikool-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/mviigand_ut_ee/IgBpbcjGF2gvSb6rfKUtYVGTAZ8TTMPuqM8l-mZSdGtKfb4?e=oGyuoG> 
SoMOleme tänulikud, kui saaksite tagasiside edastada hiljemalt 15.05.2026.

Vajadusel vastame Teie täiendavatele küsimustele meeleldi.

Lugupidamisega

Lagle Lehes, PhD (medicine)

TÜ Haridusteaduste Instituut

Eripedagoogika ja logopeedia programmijuht

Logopeedia lektor