Subject: Ed: [POTENTIAL PHISHING]Teade majade lahtiolekust
From: "Marje Muusikus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 15:05:36 +0300

Tere!

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Marje Muusikus

osakonnajuhataja

Ida regionaalosakond

+372 5253 622

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 18. juuni 2026 14:53
Adressaat: Marje Muusikus <[email-masked]>
Teema: [POTENTIAL PHISHING]Teade majade lahtiolekust

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Saadan Teile teate, mis on seotud perioodiga, mil Jõhvi Lasteaiad majadest 
töötab ainult Sipsiku maja (Narva mnt. 21, Jõhvi).

Teised kaks maja on suveperioodil suletud.

Lugupidamisega

Raili Oks
direktor
Jõhvi Lasteaiad
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+37258539310
 https://www.johvila.edu.ee/