Subject: AJ Fernandez – arved ja maksekorraldus Rasa Trading Company kaudu
From: "Sandra Seil" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Steven Kron" <[email-masked]>, "maheshpramnani" <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 12:00:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad,

Seoses teiepoolse kirjaga, milles teavitasite Tabacalera A.J. Fernandez 
Cigars de Nicaragua, S.A. toodete kustutamisest Eesti turu teavitatud 
toodete registrist, palume järgmisi täpsustusi ja toiminguid:

1. Maksmise korraldus ja arved:
Palume väljastada arved Rasa Trading Company AS nimele, kes tegutseb Eestis 
ametliku maaletooja ja esindajana. Oleme saanud A.J. Fernandeze esindajalt 
Steven Kronilt kirjaliku kinnituse, et tasume vajalikud riigilõivud nende 
nimel.

Palume esitada kaks eraldi arvet:

*
Aastane teavituse säilitamise riigilõiv § 298⁴ (3).

*
Turule toomise müügimahu hindamistasu, mille puhul palume kaaluda tasu 
määramist tootesarja ehk põhiselt, mitte iga SKU kohta.

Esitatud nimekirjas on mitmeid variatsioone (vitoolasid), kuid neid ühendab 
7 selgelt eristuvat tooteseeriat. Palume arvestada hindamistasu määramisel 
tootesarjapõhist lähenemist, nagu taotlisema eelnevalt ka Oliva brändi 
puhul.

Ootame teiepoolset kinnitust ning arvete väljastamist esimesel võimalusel.

Best Regards
Kõike Head
Sandra Seil
Rasa Trading Company AS
Kollane 4/6 M1, 10147 Tallinn, Estonia
Tel: +372 513 2123