Subject: Paide-Türi rahvajooksu liiklusvälise tegevuse loa tatlus 2026
From: "Marin Merisalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "JYTK info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 11:43:27 +0300

Tere!

Saadan teile ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks selle aastase Paide-Türi 
rahvajooksuga seotud liikluskorraldus muudatused. Võistluspäevad on meil 
26.-27. september, liiklust mõjutavate ettevalmistavate tegevustega alustame 
Paides 25. septembri õhtul kella 18.00st. Rajad ja üldine ajakavaline plaan 
ning tegveuste plaan on sarnane 2025 aastaga, suurim muutus on see, et 
paneks pühapäevaste Paide startide eel Reopalu ringidel lüüsi toimima 
mõnevõrra varem, et rajakorraldus saaks kõik vajalikud asjad paika. 
Jätkuvalt saame Pärnu tänava kaudu lubada linna sisse veel viimased bussid 
kuni 5 min enne starti, aga ülejäänud liikluse suunaks juba ümbersõidule.

Digiallkirjastatud taotlus manuses ninf liiklusskeemid siin lingil: 
https://drive.google.com/drive/folders/1ItUbSxf35OhXMJQH1zY-qVwUlshsVpf9?usp=sharing

Kõike head!

Marin Merisalu
Projektijuht
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 59074335

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w19vAOxIdKj1CNpz6EVxu5rQiNBMb94Z-RyLGFqIpivxLnIq2ZNR8JQSd1NyrsAql3YUcd5-I>