Subject: FW: Ojavere (63601:003:2551)
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:00:06 +0300

Tere,

Palun registreerida esitatud pöördumine.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Kärt / Forest Reserves OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 3, 2025 1:54 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Ojavere (63601:003:2551)

Tere

Küsimus seoses Ojavere kinnistuga. See kinnistu kuulub tervenisti meie 
ettevõttele. Plaanis on kinnistu jagada ja manuses on umbes ligikaudne ala, 
kuhu planeerime tulevikus ühepere elamut.

Sellest tulenevalt tekib küsimus, kas on lubatud rajada mahasõit selle 
tuleviku elamu tarbeks? Lisasin oranži joone kaardipildile, kuhu me seda 
mahasõitu mõtleme.

Aitäh vastuse eest.

-- 

Lugupidamisega

Kärt Pütsep

Forest Reserves OÜ
Tel: (+372) 52 31 680

www.maa.ee <http://www.maa.ee>

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile. 
Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta 
saatjaga elektronposti teel ühendust ning kustutada elektronkiri ja kõik 
selle koopiad.