Subject: C-224/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 10:59:58 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/201
Kohtuasja number: C-224/26
Vastuse kuup�ev: 20.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Covid-19 epideemia; ettev�tjale riigi vahenditest kahjuh�vitise 
maksmine; kahjumih�vitis; riigiabi
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108; komisjoni otsus 
(C(2022) 172 final)

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8717

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium