Subject: Kirja edastamine: Teavitus ohtlikust olukorrast
From: "Eveli Vanamb" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Elektrilevi klienditeenindus Support" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 09:53:39 +0300

Tere

Maa-ameti poole pöördus Elektrilevi OÜ teavitusega ohtlikust olukorrast 
Harju maakonnas Saue vallas Haiba külas asuval 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L83 
(katastritunnus 72601:001:1017) kinnisasjal.

Riigi kinnisvararegistri (https://riigivara.fin.ee/kvr/) kohaselt on 4 
Tallinn-Pärnu-Ikla tee L83 kinnisasi riigivara, mille valitseja on 
Kliimaministeerium ning volitatud asutus Transpordiamet. Tulenevalt 
märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise 
esitamise seaduse § 5 lõikes 3 sätestatust edastame kirja Transpordiametile 
kui pädevale asutusele.

Lugupidamisega

Eveli Vanamb

juhataja | hoolduse büroo

5698 0575 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee

 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 4:46 PM
To: MA Üldpost <[email-masked]>
Subject: Teavitus ohtlikust olukorrast

Korralise võrgu ülevaatuse käigus märkasime, et aadressil 4 Tallinn - 
Pärnu - Ikla tee L83 (katastritunnus nr 72601:001:1017) toimub pinnase või 
materjalide ladustamine õhuliini all, mis võib olla ohtlik inimelule ja 
varale.

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

Hea Maa-amet

Korralise võrgu ülevaatuse käigus märkasime, et aadressil 4 Tallinn - 
Pärnu - Ikla tee L83 (katastritunnus nr 72601:001:1017) toimub pinnase või 
materjalide ladustamine õhuliini all, mis võib olla ohtlik inimelule ja 
varale.

Pinnase või materjalide ladustamine õhuliini all vähendab liini gabariiti, 
mis suurendab liiniga kokkupuute ohtu. Juhul kui liini all ladustatakse 
süttivaid materjale, siis õnnetuse korral on suurendatud oht ka tulekahjule.

Tuvastatud ohuolukorra likvideerimiseks soovitame elektriliini(de) alla 
ladustatud pinnas või materjalid teisaldada liini alt eemale.

Õhuliini alla ladustamisest tingitud õnnetuse korral on ladustaja osaliselt 
vastutav tekkivate kahjude eest. Liinide kaitsevööndite ulatuse ja seal 
kehtivate kitsenduste kohta saab lähemalt lugeda 
<https://lnk.ie/7299B/e=[email-masked]/https:/elektrilevi.ee/et/teenused/kaitsevoondi-kooskolastused> 
elektrilevi.ee/et/teenused/kaitsevoondi-kooskolastused.

Lisainfot leiate meie 
<https://lnk.ie/7299C/e=[email-masked]/https:/elektrilevi.ee/et/elektriohutus/elektriliinide-ohutus> 
kodulehelt.

Heade soovidega
Elektrilevi

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

Elektrilevi OÜ
Veskiposti 2, 10138 Tallinn
Eraklientide teenindus: 777 1545 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Äriklientide teenindus: 777 1747 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://lnk.ie/7299D/e=[email-masked]/https:/www.elektrilevi.ee/et/avaleht> 
www.elektrilevi.ee

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/elv/img/elv_logo_valge.png>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <http://lnk.ie/o=SHDX/e=[email-masked]/image.jpg>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.