Subject: FW: Muraste ristmik
From: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 12:04:54 +0300

Tere

Saadan edasi infopäringu

Tervitades

Marge Kelgo

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 18, 2026 11:59 AM
To: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Cc: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: Vs: Muraste ristmik

Tere!

Palun jagada seoses Muraste, Kolmiku tn 2 detailplaneeringu algatamisega
Muraste planeeritava fooriristmiku DWG joonist.

Tänulikult ja lugupidamisega

Tarmu Kurm

AS RRLektus/Meie toidukaubad

5090821

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 18. mai 2026 11:18
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Marge Kelgo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Muraste ristmik

Tere

Tulenevalt Transpordiametiga sõlmitud lepingust on mul kohustus enne info
jagamist sellest teavitada ka Transpordiameti poolset esindajat.
Transpordiametil on soov, et suuremas ringis ei liiguks ringi erinevad
lahendused, mis võivad segadust tekitada. Seetõttu ei saa ma hetkel
viimast plaanilahendust dwg-kujul jagada.

Järgmisel nädalal ( 22. Nädal) on Transpordiamet alustamas antud projekti
ehitusloa menetlust, mille raames kaasatakse kõik huvitatud osapoolsed,
k.a Teie. Siis peaksite pääsema ka vajalikule infole ligi. Kui Teil on
selle teema osas täiendavaid küsimusi, siis nende osas saab abiks olla
Transpordiameti projekteerimise projektijuht Marge Kelgo (tel +372 5349
9226; e-kirja aadress koopias).

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee