Subject: Projekti kooskõlastamine Liivamäe teed (P23055)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 11:05:41 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Liivamäe teed“ (P23055).

Projektis on ette nähtud projekteerida riigiteelt mahasõit Kuivajõe-Lavi 
teele algusega Põlula-Liiva riigiteelt.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada.

 <https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EpslE1UtpzlOu8vPeOAgx3ABeuMx8hsYa2XmECCKl--MIA?e=OYkBeA> 
2024.04.30_TRAM mahasõit kooskõlastamisele

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Taotlusele on lisatud Transpordiameti nõuded ristumiskoha ehitusele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>