Subject: Avalik üritus
From: "Merlin Kont" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:54:32 +0300

Tere,

Vastavalt korrakaitseseaduse § 60 lõikele 1 on kohaliku omavalitsuse üksus
kohustatud viivitamata teavitama asukohajärgset prefektuuri tema
haldusterritooriumil peetavast üritusest.

Teatan järgnevatest üritustest Kohtla-Järve linnas:

1.

	Osaühing ASSOLL korraldab 15. – 17. maini 2026. a Järve linnaosas
Keskallee 7b (Virula väljak) kinnistul avaliku ürituse „Kohtla-Järve laat“
(vastutav isik Aleksandr Startsev, tel 5392 9388);
2.

	Mittetulundusühing "Me aitame Sind" korraldab avaliku ürituse
„Euroopa HIV testimisnädal infopäev Sompas“ 18. mail 2026. a Kohtla-Järve
linnas Sompa linnaosas Humala tänav kinnistul (vastutav isik Jaana
Laanemann, tel 5843 9955);
3.

	Rahvaspordiklubi Jõhvikas korraldab avaliku ürituse
„Orienteerumisneljapäevak“ 21. mail 2026. a Kohtla-Järve linnas Järve
linnaosas, start ja finiš jääb Keskallee 36 kinnistule (Pärna tänava
poolsesse parklasse; vastutav isik Arne Kolk, tel 5353 9061).

Lugupidamisega

Merlin Kont

Linnamajanduse vanemspetsialist

Kohtla-Järve Linnavalitsus

 <http://www.kohtla-jarve.ee/> www.kohtla-jarve.ee

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

Mobiil: +372 5886 1590

E-post: [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.