Subject: FW: 7.1-22514612-2 26.09.2025 Valjamineva kirja küsimused
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 09:40:05 +0300

From: Timo Rasmus Siitan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 30, 2025 11:33 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 7.1-22514612-2 26.09.2025 Valjamineva kirja küsimused

Tere!

Tegelen antud projekti probleemide kõrvaldamisega, kuid vahepeal tekkisid
küsimused.

Kas Maa- ja Ruumiameti kooskõlastust oleks vaja enne kui Transpordiametile
uus kooskõlastus saadetakse?

Nõutakse, et puurimiskaevik rajatakse vähemalt 1m kaugusele mulde nõlva
alumisest joonest. Antud juhul ei suuda mina ja mu kolleegid tuvastada,
kus on see alumine joon kuna nõlv tunduvalt jätkub järgmise kinnistuni.

Truup on alajaamast 2,1m kaugusel, ehk nõuete järgi peaks piirduma 10cm
laiuse kaevikuga. Mis oleks minimaalne lubatud kaugus truubist, et tööd
oleks teostatavad?

Lugupidamisega

Timo Rasmus Siitan

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 509 9726

khenergia.ee