Subject: Arvamus krediiditeaberegistri põhimääruse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Mirjam Rannula - RAM" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 13:12:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
10.07.2026 kirja nr 5.1-1/124-1 „Arvamus krediiditeaberegistri põhimääruse
eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee