Subject: Ettevõtete küberkaitsevõime tõstmise toetusmeetest
From: "Teet Torgo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 14:46:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Justiits- ja Digiminister võttis 14.7.2026 vastu määruse Küberturbe taseme 
tõstmise toetuse andmise ja kasutamise tingimused ja kord. Määrus jõustus 
24.7.2026 (https://www.riigiteataja.ee/et/akt/121072026010).

Ministeeriumi veebilehe uudistes avaldati 15.7.2026 sellekohane teade Uus 
toetusmeede aitab sadadel Eesti ettevõtetel tõsta küberkaitsevõimet, milles 
mh öeldi, et „Taotluste vastuvõtmise, menetlemise ja aruandluse kontrolliga 
tegeleb Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus. Taotlusi hakatakse kuu aja 
pärast vastu võtma jooksvalt kuni meetme eelarve ammendumiseni ning kogu 
infovahetus sihtasutuse ja taotleja vahel saab toimuma riikliku e-toetuse 
keskkonna kaudu.“ 
(https://www.justdigi.ee/uudised/uus-toetusmeede-aitab-sadadel-eesti-ettevotetel-tosta-kuberkaitsevoimet)

Ministeerium edastas teave määruse ja toetusmeetme kohta 22.7.2026 ka 
huvirühmadele, sh Eesti Ravimihulgimüüjate Liidule (ERHL).

Olen püüdnud leida täiendavat informatsiooni nüüdseks juba avanenud või 
eeldatavasti kohe avaneva taotlusvooru kohta nii EIS-i kui JDM veebist, kuid 
seni pole õiget infot veel kätte saanud. Palun Teilt abi ja täiendavat 
teavet toetusmeetme, selle avanemise ning toetuse taotlemise korralduse 
kohta.

Lugupidamisega

Teet Torgo

Tegevjuht

ERHL

+372 517 8539