Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 33063202650)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 16:00:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tartu
Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 33063202650 Teid
puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&tead
e=9086568&turva=5c47f5d1c23298897f4c428c474b16debcd3dbaf7dcbbd2805ba45af4b
38bc2a75c4b4050934c371dc5ff54dd26a7d08ee32c72e87e0f7dd564d16b601f41a4a

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the
land registry case number 33063202650.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&tead
e=9086568&turva=5c47f5d1c23298897f4c428c474b16debcd3dbaf7dcbbd2805ba45af4b
38bc2a75c4b4050934c371dc5ff54dd26a7d08ee32c72e87e0f7dd564d16b601f41a4a

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&tead
e=9086568&turva=5c47f5d1c23298897f4c428c474b16debcd3dbaf7dcbbd2805ba45af4b
38bc2a75c4b4050934c371dc5ff54dd26a7d08ee32c72e87e0f7dd564d16b601f41a4a

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court