Subject: Kooskõlastus, Pakrineeme sadama lainemõõtja
From: "Kaimo Vahter" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 11:03:55 +0300

Tere!

Seoses jätkuvate arendustöödega Pakrineeme sadamas ning sellest tulevate
vajaduste rahuldamiseks rakendusuuringute (lainetuse operatiivinfo)
järele, palun kooskõlastada lainemõõtja "LainePoiss" asukoht
koordinaatides N59.391196, E24.069842 – Lahepere laht, Pakrineeme sadama
akvatoorium. Asukoht on valitud arvestades ehitustööde teostaja
(Inseneriehituse AS) ja töödel kasutatava ujuvkraana Viiking kapteni
vajadusi silmas pidades.

LainePoiss on värvuselt erkkollane ja varustatud tulega, millise iseloom
on Fl(5) 20s. Visuaalse nähtavuse parandamiseks varustatakse LainePoiss
lisapoiga (vt kaader manuses).

Mõõtepoi on kavas paigaldada esimesel võimalusel käesoleva juuli kuu
jooksul.

Esialgse kava kohaselt hoitakse mõõtepoi oma asukohas kuni 2026. aasta
septembri lõpuni.

Edu töösse,

Kaimo Vahter

meresüsteemide instituut

Tallinna Tehnikaülikool

Tel +372 5336 5884

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.taltech.ee> www.taltech.ee