Subject: FW: Maidla küla sidetrassi projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 15:13:58 +0300

Tere

Palun allolev kiri registreerida kuupäevaga 28.04.2025.

Delta viit 7.1-2/25/19680-10.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Monday, April 28, 2025 8:55 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>; Arvo Veltri 
<[email-masked]>
Subject: FW: Maidla küla sidetrassi projekti kooskõlastamata jätmine

Tere

Kirjutan seoses Maidla küla sidetrassi projekti kooskõlastamata jätmisega 
(nr 7.1-2/25/19680-10).

Olete varasemates kooskõlastusringides ning ka viimases tagasisides toonud 
välja, et tehnovõrk tuleks kavandada väljapoole riigitee kraavi ja selle 
nõlva, minimaalselt 1 meetri kaugusele. Samas on Transpordiameti „Nõuetes 
tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale kavandamisel” sätestatud, et kinnise 
läbiminekuga on lubatud paigaldada tehnovõrk vähemalt 1,0 m sügavusele 
kraavi põhjast.

Mõistame, et mõnes lõigus võib geodeetiline alusplaan olla geodeedi poolt 
ekslikult joonistatud – selle parandamiseks kaasame vastava pädevusega 
isiku.

Küll aga jääb nõue geodeetilise alusplaani mõõdistamiseks täiendavas 
ulatuses hetkel ebamääraseks. Arvestades, et projekt on Transpordiametis 
olnud kooskõlastamisel ligikaudu kuuel korral, on kogu menetlusprotsess juba 
märkimisväärselt pikenenud. Täiendava geodeetilise alusplaani (u ~17 ha 
ulatuses) läbiviimine tooks kaasa veelgi suuremaid ajakulu ja viivitusi.

Arvestades, et tegemist on kõrvalmaanteega ning mitte sama olulise 
otstarbega nagu tugi- või põhimaanteed, teeme ettepaneku võtta 
Transpordiametilt saadud uued suunised edaspidiseks teadmiseks. Edaspidi 
arvestame, et geodeetilist alusplaani on vajalik mõõdistada laiemas 
ulatuses, kui tehnovõrk liigub pikemalt riigitee alal.

Loodame, et antud projektis on võimalik leida mõistlik kompromiss.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 3:51 PM
To: Kristjan Toro <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Maidla küla sidetrassi projekti kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Saue vald, Maidla küla sideprojekt- riigitee 11244 Kiisa-Maidla 
tee km 2,1 - km 8,0

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/19680-10.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.