Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 15:58:47 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/00329 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Mälivere 
küla, Vahastu metskond 80// Rapla vald, Röa küla, Metsa// Röa// Soonepere// 
Vidreku (Röa ökodukt BR1640) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/00329 Rail Balticu Röa 
ökodukti BR1640 ehitamiseks vastavalt Rapla maakonnaplaneeringule „Rail 
Baltic raudtee trassi koridori asukoha määramine". Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26965230>  (menetlus nr: 
412640), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister