Subject: Jüri-Jüri II (AJ9229-Tiiumäe) nõuete päring
From: "Andres Koppel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Oct 2025 15:15:41 +0300

Tere

Olen koostamas Elektrilevi OÜ investeerimisprojekti IP7857 “Jüri–Jüri II
(AJ9229–Tiiumäe)”, mille eesmärk on parandada elektrivarustuse töökindlust
Aaviku külas, kus esineb sagedasi rikkeid.

Antud projekti raames on vajalik kasutada kinnistut 11114 Jüri–Vaida tee
(katastritunnus 65303:001:0087). Kahjuks puudub alternatiivne lahendus,
kuna jooniselt (manuses) on näha, et tegemist on väga kitsa alaga.

Planeerime kasutada Transpordiametile kuuluvat kõnniteed ning paigaldada
keskpinge kaabel kõnnitee alla. Palume Teilt täpsustada Transpordiameti
nõuded kaabli paigaldamiseks antud asukohas.

Enamik trassist on plaanis rajada horisontaalpuurimise teel, kuid tööde
teostamiseks on vaja teha ka puurimiskaevikuid, kuna nii pikka puurimist
järjest pole tehniliselt võimalik teostada. Palume seetõttu esitada ka:

*	nõuded kaevikute rajamisele,
*	nõuded kõnnitee taastamisele pärast tööde lõppu (Kui suures mahus.
Kas piisab ainult puurimiskaevikute ala taastamiseks või on vaja suuremat
ala).

Lisaks plaanime samasse trassi paigaldada ka reservtoru tulevaste
vajaduste tarbeks.

Lugupidamisega

Andres Koppel

56890611