Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 09:46:57 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/05762 aadressile Harju maakond, Saue vald, Valingu küla, 
Alametsa // Keila-Tallinn 78,7-83,1 km (Truup) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 
punktile 2 edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) truubi 
ehitusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27865369>  (menetlus nr: 
549571), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 05.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.