Subject: FW: Saku aleviku Juula, Liia ja Augusti DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 14:09:52 +0300

Palun reg

From: Kristina Suits <[email-masked]>
Sent: Friday, June 19, 2026 1:10 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Saku aleviku Juula, Liia ja Augusti DP

Tere!

Transpordiamet on kooskõlastanud Juula, Liia ja Augusti DP 24.04.2026
kirjaga nr 7.2-2/26/11122-8.

Kooskõlastamisega samal ajal käis DP ka arvamuse andmise ringil ja Juuliku
külaseltsi poolt tehti ettepanek kavandada ringtee äärde pos 7-le
müratõkkevall. Puhke- ja virgestuse alale hooneid ei tule ja maanteemüra
miski seal ei takista. Vallavalitsus nõustus selle ettepanekuga.

Kas see vall võib olla maantee kaitsevööndis või peab olema väljapool?
Mida ligemal  vall müraallikale on, seda efektiivsem peaks see olema,
seega eelistatud variant oleks vall teekaitsevööndis. On tehtud kaks
põhijoonise varianti.

Kas peame esitama DP uuesti ametlikult kooskõlastamiseks selle muudatuse
tõttu?

Lugupidamisega

KRISTINA SUITS / planeeringuspetsialist

Tel: 671 24 24

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus