Subject: Vs: Eelnõu kooskõlastamine
From: "Olga Gnezdovski - KUM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "min - KUM" <[email-masked]>,Ülar Vaadumäe - SOM <[email-masked]>,Maarja Jõgioja - SOM <[email-masked]>, "Helena Musthallik - RTK" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 19:52:33 +0300

Tere

Kultuuriministeeriumil kui Šveitsi-Eesti koostööprogrammi toetusmeetme 
"Sotsiaalse kaasatuse toetamine" programmioperaatoril märkusi ei ole.

Lugupidamisega

Olga Gnezdovski

Eesti-Šveitsi koostööprogrammi koordinaator | finantsosakond

tel +372 555 28 081

Kultuuriministeerium

[email-masked]

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2250 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.kul.ee/> 
www.kul.ee

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 28. mai 2026 11:40
Adressaat: Helena Musthallik - RTK <[email-masked]>; eswa 
<[email-masked]>; Valgamaa Kutseõppekeskus <[email-masked]>; Haapsalu 
Kutsehariduskeskus <[email-masked]>; Järvamaa Rakenduslik Kolledž 
<[email-masked]>; Kuressaare Ametikool <[email-masked]>; Tartu 
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tallinna Tehnikakõrgkool 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž <[email-masked]>; Tallinna 
Ülikool <[email-masked]>; Olga Gnezdovski - KUM <[email-masked]>
Teema: Eelnõu kooskõlastamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks käskkirja eelnõu.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 11.06.2026 e-posti aadressile [email-masked]

Pealkiri: Eelnõu kooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 28.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/48-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee