Subject: Kooskõlastamiseks 330kV elektriõhuliini L358 lammutusprojekt
From: "Pilt, Egne" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 10:34:26 +0300

Tere

Saadame teile kooskõlastamiseks 330 kV elektriõhuliini L358
lammutusprojekti (alloleval lingil).

<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/e_pilt_leonhard-we
iss_com/ES4WfVkyLi1Cvc60SHbszOwBl9OADPquEoosqJ3UfcQ18w?e=aS078V>  L358
Lammutusprojekt.zip

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjoni projekteerimisosakond

Egne Pilt

assistent

Vesse 8

Tallinn 11415

Mob +372 53 424 474

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.