Subject: Prokuratuuri uus andmekaitsespetsialist ja AKI kontaktisik
From: "Margaret Makk - PROKS" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 12:43:19 +0300

Tere

Olen tänasest prokuratuuri andmekaitsespetsialist. Varasemalt oli 
andmekaitsespetsialist Miina-Meeri Noot. Sellega seonduvalt uurin, et kas 
Miina-Meeri Noodil oli AKI-s kontaktisik, kellega vajadusel kiiremates 
küsimustes otse suhelda?

Lugupidamisega

Margaret Makk
nõunik
Riigiprokuratuur Järelevalveosakond
5594 2362
www.prokuratuur.ee <https://www.prokuratuur.ee>

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud ametialaseks 
kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas 
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata 
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.

Käesoleva e-kirja sisu võidakse töödelda automatiseeritud tehnoloogiate, sh 
tehisintellekti abil, vastavalt kehtivatele andmekaitsenõuetele.