Subject: FW: Ekspertide nimekirja kinnitamine
From: Ülle Luide <[email-masked]>
To: "Maaja Pontus" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 12:50:46 +0200

Tere, Maaja

Palun registreeri e-kiri Deltas 11.4-30

Parimat

Ülle

From: Pille Penk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 21, 2024 12:45 PM
To: Ülle Luide <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ekspertide nimekirja kinnitamine

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere Ülle!

Rakendusasutus kinnitab ekspertide nimekirja.

1) Piret Ahi

2) Riina Tallo

3) Natalja Omeltsenko

4) Kairi Lõuk

5) Katrin Kalda

6) Kätlin Sarapuu

7) Elo Allemann

Tervitades

Pille Penk

peaspetsialist

Strateegiaosakond

+372 5918 2214|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://urldefense.com/v3/__http:/www.mkm.ee/__;!!DOxrgLBm!BvWVEJdHv9VkHR
DqszleXfzsnn8T-K7Tx79aRHcBT44LMDbWyeBxxeubwIohEWHXCgeYNhrQWZWwP817UFtkFejG
$> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: Ülle Luide < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 7:42 AM
To: Pille Penk < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Ekspertide nimekirja kinnitamine

Tere,

Tulenevalt meetme määruse „Tööalase konkurentsivõime toetamine“ § 17 lg 3
Ekspertide valimise korraldab rakendusüksus ja ekspertide nimekirja
kinnitab rakendusasutus.

Rakendusüksuse ekspertide valikukomisjon, kuhu kuulus ka MKM esindajana
Anna-Liina Väkram, valisid esitatud kandidaatide seast seitse
eksperdikandidaati.

Esitan rakendusasutusele kinnitamiseks järgnevad eksperdikandidaadid:

1) Piret Ahi

2) Riina Tallo

3) Natalja Omeltsenko

4) Kairi Lõuk

5) Katrin Kalda

6) Kätlin Sarapuu

7) Elo Allemann

Ülle Luide
Talituse juhataja

Telefon: +372 663 2015
 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.