Subject: FW: kohtumäärus 3-24-1160 (3) "Kuressaare Haigla Sihtasutus apellatsioonkaebus
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:13:20 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 11, 2025 7:59 PM
To: Susanna Jurs - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teade vastuvõtmist vajava dokumendi kohta 3-24-1160 (3) "Kuressaare 
Haigla Sihtasutus apellatsioonkaebus Tallinna Halduskohtu 03.02.2025 ...

 <https://www.e-toimik.ee/>

Lugupeetud SUSANNA JURS

E-toimik annab teada, et Teile on vastuvõtmiseks saadetud uus dokument 
menetluses nr 3-24-1160 (3) "Kuressaare Haigla Sihtasutus apellatsioonkaebus 
Tallinna Halduskohtu 03.02.2025 otsuse peale".
Dokumendi info: 
<https://www.e-toimik.ee/aet/pages/toolaud/Toolaud_esileht.aspx?NToCmjCJdKB6PEb3Rbzl1iSwzfiw-WWtHpY713dvUubyGdYW07AIpor74bMvXH-2-GRzvF3TbecCPcLWqqSSZA2> 
Menetlusse võtmise määrus nr. 3-24-1160/38, 11.08.2025. Koostaja: Jaanus 
Jõgi

Menetlusega on võimalik tutvuda e-toimikus aadressil: 
<https://www.e-toimik.ee/> www.e-toimik.ee. Sisenemiseks saab kasutada 
ID-kaarti, Mobiil-ID-d või Smart-ID-d.

Dokumendi saate vastu võtta e-toimikus dokumenti avades või kinnitades 
kättesaamist. Menetleja täiendav teavitamine dokumendi kättesaamisest ei ole 
vajalik.
Kui Teil ei ole võimalik dokumenti e-toimiku kaudu vastu võtta, palume 
sellest teada anda menetlejale ning edastada ka sidevahendi andmed, mille 
kaudu Teil on võimalik dokument vastu võtta. Sellisel juhul tuleb Teil 
dokumendi kättesaamisest menetlejat teavitada digitaalselt allkirjastatud 
kinnitusega.

Menetlev asutus: Tallinna ringkonnakohtu halduskolleegium
Kontaktandmed:
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: 6200100

Lugupidamisega
e-toimik

Konfidentsiaalsusmärge:
Käesolev kiri on menetlusega seotud teave ning mõeldud kirja päises 
nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage 
sellest menetlevat asutust ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.