Subject: Märgukiri
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 16:55:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan digitaalselt allkirjastatud märgukirja.

-- 
Lugupidamisega

Asko Jõesma
tööinspektor
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5596 8432

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.