Subject: Rändnäitus “Jälle need nakkushaigused! Sajandi jagu haiguspuhanguid ja ravi”
From: "Eneli Kerro" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 16:35:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun infot, kelle poole pöörduda seoses rändnäituse “Jälle need
nakkushaigused! Sajandi jagu haiguspuhanguid ja ravi” toimumisega
Järvamaal Paides.
Juhend ütleb, et pean ühendust võtma kohaliku Terviseameti
esindajaga/piirkonnajuhiga, kes on valmis õpilaste küsimustele vastama.

Näitus toimub Paide Muusika-ja Teatrimajas ajavahemikul
01.04.2025-29.04.2025.

Et saaksin koolidele kutse välja saata, vajan infot, millistel päevadel
Terviseameti esindajal on võimalik näitusel kohal olla.

Heade soovidega

Eneli Kerro
SA Järvamaa
Haridusasutuste tervisedenduse spetsialist
Telefon: +372 5266762
E-post: [email-masked]