Subject: Teabenõude vorm kodulehelt
From: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 6 Nov 2024 16:42:52 +0200

Eesnimi
Andrei

Perekonnanimi
Kukula

E-posti aadress
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon
56502538

Teabenõude või selgitustaotluse sisu
Narva Soojusvõrk AS (soojusenergia müüja) paigaldas soojusenergia tarbimise 
mõõdistuspunkti, mille järgi toimub arveldus, soojuskambri millele 
ligipääsut soojusenergia ostatel ei ole. Ostjatel ei ole ligipääsut nii 
mõõdistuspunktini ega arvestinäitudele. Rohkem sellele, müüja ei esita 
mõõdistuspunkti vajalikke tehnilist dokumentatsiooni. Kui õiglane selline 
arvelduse skeem on? Kas soojusenergia ostajtel on õigus nõuda iseseisvat, 
piiramatut ja ohutut ligipääsut mõõdistuspunktile?

Vastus palun saata
e-posti teel