Subject: Delfi küsimused: petturitele viitav lehekülg
From: "Karoliina Vasli" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 08:52:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mäletatavasti tegi andmekaitse inspektsioon mõni aeg tagasi
mittetulundusühingule ETTEVAATUST korralduse lõpetada kohtulahenditega
seotud isikuandmete avaldamine veebilehel  <http://ettevaatust.ee>
ettevaatust.ee. Inspektsiooni hinnangul peetakse veebilehel süüteoasjades
süüdimõistvate kohtuotsuste registrit. Euroopa Liidu isikuandmete kaitse
üldmääruse kohaselt ei ole lubatud sellist registrit väljaspool
ametiasutuse järelevalvet pidada.

Meile laekus vihje, et olemas on lehekülg, kus peetakse arvestust
petturite üle.
https://petturiliiga.net/

Seal muidugi vaid loetud nimed, aga siiski neile selgelt viidatud. St
andmed.

Tahtsingi küsida, kas AKI on selle lehega kursis. Tundub, et tegutseb juba
pikka aega.

Kas ja miks on sealne tegevus lubatud?
Või ei ole? Miks?

Ette tänades
Karoliina Vasli