Subject: Taotlus valgustusmasti paigaldamiseks
From: "Aigar Pruul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 10:55:55 +0300

Tere,

Saku Vallavalitsus palub luba paigaldada Rahula-Saku tee nr 11345 Rahula 
külas –

Rahula bussipeatuse juurde, mis asub 1,275 kilomeetril (Teeregister), 
puitposti valgustuse jaoks.

Karukella bussipeatuse juurde mis asub 1.985 kilomeetril (Teeregister) 
puitposti valgustuse jaoks.

Kanama-Üksnurme tee 11344 Üksnurme külas –

Kristjani bussipeatuse juurde, mis asub 3,67  kilomeetril (Teeregister), 
puitposti valgustuse jaoks.

Kõrgemäe bussipeatuse juurde, mis asub 2,372  kilomeetril (Teeregister), 
puitposti valgustuse jaoks.

Kanama-Üksnurme tee 11344 Saue külas –

Lageda tee bussipeatuse juurde, mis asub 1,358  kilomeetril (Teeregister), 
puitposti valgustuse jaoks

Puit post on kõrgusega 8m, päikesepaneeli LED valgustiga ja on ajutise 
iseloomuga, paigaldatakse otsepuurimise teel.   Millistel tingimustel on 
võimalik ajutine post paigalda.  Manusena lisatud maa-ameti kaart 
bussipeatuste asukohtadega

Lugupidamisega:

Aigar Pruul

Tel: +372 5480 0006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]