Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 10:16:04 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/09109 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Kiltsi alevik, Jaama tn, Kiltsi raudteejaam, Lääne-Viru maakond, 
Väike-Maarja vald, Kiltsi alevik, 17139 Kiltsi jaama tee// 17139 Kiltsi 
jaama tee T1// Jaama tn 2 (Signalisatsioonisüsteemi hoone, Juurdepääsutee) 
ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet 
edastab Teile kooskõlastamiseks Lääne-Viru maakonnas Väike-Maarja vallas 
Kiltsi alevikus Kiltsi raudteejaamas ehitatavate signalisatsioonisüsteemi 
hoone ja juurdepääsutee ehtiusloa taotluse arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27077902>  (menetlus nr: 
442700), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (HANNA-LIIS 
HEINLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister