Subject: Teade - Muuga küla, Lasketiiru tee 1 katastriüksuse detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Feb 2026 16:05:30 +0200

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 28.02–14.03.2026 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Muuga külas, Lasketiiru tee 1
katastriüksuse detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Vt täiendav teade lisatud manusena (digiallkirjastatud ja pdf kujul).

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on digitaalselt
kättesaadavad Viimsi valla kodulehelt alates 27.02:

https://www.viimsi.ee/transport-ehitus-ja-keskkond/detailplaneeringud/vast
u-voetud-ja-avalikul-valjapanekul#muuga-kula-lasketii

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi vallavalitsuse
planeeringute osakonda e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või telefonil +372 602 8822.

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee