Subject: RE: Tartu Sõpruse sild ohutsoon 01.12-03.12
From: "Rasmus Sotnik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Andre Künnapuu <[email-masked]>, "Robert Sibagatulin" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 15:18:56 +0300

Tere!

Seoses Tartus Sõpruse silla rekonstrueerimistöödega edastame info sillal 
kandetala vahetamistöödest tuleneva ohu osas sarnaselt eelmise aasta lõpus 
teostatuga.

14.07.2026 kell 7:00  – 15.07.2026 kell 23:00 vahetatakse Sõpruse sillal jõe 
kohal keskmises avas silla 33m pikkune amortiseerunud vana kandetala uue 
vastu, mille tõttu palume sel ajavahemikul võimalusel vältida silla all 
liikumist.

Manuses täpne asukoht kaardil ( XY: 6473343.08, 660418.50; BL: 58.371069, 
26.742177).

Palume võimalusel edastada info ka kanalite kaudu, millega jagate infot 
laevaomanikele.

Lugupidamisega,

Rasmus Sotnik
Sillaosakonna projektijuht

tel:        +372 52 33 072

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]