Subject: Teabenõue: Tallinna mnt (km 65,0-67,4) lõigu rekonstrueerimine 2007 aastal
From: CareWorks OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 19:55:54 +0300

Tere

Tegemist on teabenõudega:

Olen hindamas riigimaantee mahasõidu likvideerimise õigusliku staatust. 
Täpsemalt soovin teavet Maanteeameti (praegu Transpordiamet) tellitud 2007a 
rekonstrueerimistöödele Tallinna mnt (km 65,0-67,4) lõigus, mille käigus 
võis toimuda seadusevastane mahasõidu eemaldamine.

1. Edastan objekti aerofotod 1995; 2006; 2008; 2011. 2006a aerofotol on näha 
mahasõit koos seda tähistava katkendjoonega. 2008a aerofotol on näha 
rekonstrueerimise järgne olukord. 2011a aerofotol on taas näha mahasõit koos 
seda tähistava katkendjoonega. Palun tutvuda materjalidega.

2. Palun täpsustada - kas Maanteeametil oli olemas kõnealuse mahasõidu kohta 
õiguslik staatus enne 2007 aastat?

3. Palun täpsustada, kas Tallinna mnt (km 65,0-67,4) lõigu rekonstrueerimine 
Virtsus, aastal maanteeameti tellimusel?

4. Manusega on lisatud Reaalprojekti koostatud joonis 2007a tööde jaoks. 
Palun täpsustada:
a) Kas joonis oli aluseks teostatud rekonstrueerimistöödele?
b) Kas näete joonisel näidatud Tallina mnt mahasõitu? Kui jah, siis kas see 
on transpordiametile piisavaks tõestuseks mahasõidu olemasolust enne 2007 
aastat?

5. Kui ehitusluba Tallinna mnt (km 65,0-67,4) lõigu rekonstrueerimine 2007 
aastal oli väljastatud teistsuguse projekti alusel, siis palun edastada 
projekt koos seletuskirjaga.

6. Palun edastada juriidiline alus, mis lubas Tallinna mnt (km 65,0-67,4) 
lõigu rekonstrueerimise tellijal, 2007 aastal katta kinni suure osa Tallinna 
mnt 1 krundil paiknenud teest ning mahasõidust. Nähtav maanteeameti 2008a 
aerofotol.

7. Palun edastada projekt või tingimused, mille alusel taastati väidetavalt 
seadusvastasele mahasõidule, katkendjoonega teekattemärgistus, mis tähistab 
väidetavalt seadusevastast mahasõitu tänase päevani.

Jõudu tööle!
Aleksander Tomas Vassiljev
Careworks OÜ
Juhatuse liige
+372 56491205
Linkedin <https://www.linkedin.com/in/aleksander-tomas-vassiljev-16142066/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.