Subject: Elva nimistu N0689 teenindamine
From: <[email-masked]>
To: "Perearst" <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 7 Jun 2026 09:54:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Alates  01.07.2026 on  nimistu N0689 perearstiks Katrin Rikk (D08173).

Kuna Katrin Rikk jäi  alates 6.06.2026 vanema  puhkusele, siis seetõttu on 
nimistu teenindamine korraldatud järgnevalt:

*	Nimistu peamiseks asendajaks on peremeditsiini resident (1-2. aasta) Kadi 
Lukats D09694, kellel on varasem töökogemus samas perearstikeskuses 
abiarstina 2,7 aastat ning lisaks 8 kuud tööd peremeditsiini residendina. 
Nimetatud arst on varasemalt osalenud sama nimistu patsientide teenindamises 
ning omab seega järjepidevat ülevaadet nimistu patsientuurist.

*	Abiarstina toetab täiendavalt peremeditsiini resident (2-3 . aasta )Elis 
Kalmus D10005
*	Nimistu teenindamine toimub meeskonnapõhiselt, tagades arstiabi 
järjepidevuse ja kättesaadavuse.
*	Perearstikeskuse omanik ja tegevuse eest vastutav perearst Maarika Kukk 
D00250 tagab kliinilise juhendamise ja vajadusel konsulteerimise keerukamate 
haigusjuhtude osas.

Elva Kesklinna Perearstikeskus OÜ kui tervishoiuteenuse osutaja vastutab 
nimistu teenindamise nõuetekohase korraldamise ja arstide kvaliteedi eest.

Asendamine toimub kooskõlas Tervishoiuteenuste korraldamise seadus sätetega, 
mis võimaldavad perearsti ajutisel eemalolekul kasutada asendajana arsti, 
sealhulgas peremeditsiini residenti, tagades teenuse kvaliteedi ja 
kättesaadavuse.

Elva Kesklinna Perearstikeskus OÜ Maarika Kukk.  [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Elva Kesklinna Perearstikeskus OÜ Katrin Rikk. [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>