Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 09:20:58 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03930 aadressile Harju maakond, Saku vald, Saustinõmme küla, Rubiini 
(Elamu ja abihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu lääneosale ulatub riigitee, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast) ning teemaal kulgevad sideliinid kaitsevöönditega (1 + 1 m). 1.6. 
Kinnistu lääneosa jääb perspektiivse, rekonstrueeritava, sh oluliselt 
muudetava põhimõttelise maantee trassi koridori (riigimaanteel nr 15 on 
trassikoridori laius 150 6.3. Endise Väljamäe kinnistu jagamise tulemusel 
moodustatud Rubiini (katastritunnus 71901:001:1170) kinnistule on 
riigiteelt, 15 Tallinn-Rapla-Türi teelt (71816:001:0001) juurdepääs üle 
Kaarli (71801:001:0239) ja Lehtmetsa (71801:001:0194) kinnistute määratud 
kohtumäärusega. Üle Rubiini kinnistu on kinnistusraamatusse kantud 
reaalservituut juurdepääsuks Smaragdi (71901:001:1168), Safiiri 
(71901:001:1167) ja Teemandi (71901:001:1169) kinnistutele nende igakordse 
omanike kasuks. Rajatud juurdepääsuteed ei ole geodeetilisele alusplaanile 
kantud. 6.4. Juurdepääs õuealale lahendada oma kinnistu piires. Parkimine 
lahendada õuealal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27847664>  (menetlus nr: 
546682), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.