Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-25-7946
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 13:48:59 +0300

Tere

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):

*	08.09.2025 koostatud tähtaja andmine, dokumendi koostaja Berit Pool

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Berit Pool
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Tartu kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.