Subject: RE: Videovalve alane küsimus
From: "Helen Hindrichson-Nairis" <[email-masked]>
To: "Geili Keppi" <[email-masked]>
Cc: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 14:15:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas on oodata sel teemal, mida küsisin, tagasisidet?

Parimate soovidega

Helen Hindrichson-Nairis

dokumendihalduse osakonna juhataja

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti
M +372 520 4632

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

From: Helen Hindrichson-Nairis
Sent: teisipäev, 12. märts 2024 14:10
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Videovalve alane küsimus

Tere Geili

Eelmisel aastal 9.november käisite meile andmekaitsealast tarkust jagamas.

Meil on esile kerkinud küsimus, et kuidas ja mis tingimustel on meil
võimalik teostada järelevalvet töövõtja tegevuse üle (nt lumetõrje,
koristamised) perroonidel.

Lühidalt võimalus platvormidele paigaldatud kaameratest fikseerida tööde
teostamise fakti so kui kaamera asukoht võimaldab, siis tööde teostamise
algust/lõppu. Kui kaamera ei võimalda fikseerida koristava sõiduki
saabumist ja äraminekut, siis vähemalt fakti- millal oli töömees kaamera
vaateväljas.

Kas meil on õigus selleks kasutada videovalvet/ jälgimissüsteemi?

Mis see endaga kaasa toob või kuidas see peab olema dokumentides
sätestatud?

Mis on see õiguslik huvi? Lisaks kindlasti peab olema töövõtja sellest
teadlik ja oma nõusoleku andma?

On teil anda mõnda head praktikat või see on pigem riskantne tee?

AS-Eesti-Raudtee-andmekaitsetingimused-veebi.pdf (evr.ee)
<https://www.evr.ee/files/AS-Eesti-Raudtee-andmekaitsetingimused-veebi.pdf
>

Parimate soovidega

Helen Hindrichson-Nairis

dokumendihalduse osakonna juhataja

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti
M +372 520 4632

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee