Subject: Re: FW: Kinnistusraamatu juurdepääs
From: "Kairi Hints" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 10:09:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Aitäh!
Saadan tagasi juhatuse liikme poolt digiallkirjastatud lepingu.
Palun andke teada, kui leping on aktiveeritud ja saan lisada kasutajaid.

Tervitades
Kairi

On Fri, 8 May 2026 at 11:01, Hedi Stenman - RIK <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Kui soovite lisada olemasolevale e-äriregistri tasuta avaandmete API teenuse 
lepingule juurde tasulist e-kinnistusraamatu teenust, siis palun saata meile 
tagasi juhatuse liikme poolt digitaalselt allkirjastatud avaldus (lisatud 
manuses).

Lepingu üldtingimused 
<https://abiinfo.rik.ee/registrite-ja-infosusteemide-keskuse-paringususteemide-kasutamise-uldtingimused> 
REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUSE PÄRINGUSÜSTEEMIDE KASUTAMISE 
ÜLDTINGIMUSED | Abiinfo
Teenuse kasutustingimused 
<https://www.rik.ee/et/asutusest/kasutustingimused> Kasutustingimused | 
Registrite ja Infosüsteemide Keskus
e-kinnistusraamatu teenuste hinnad 
<https://www.rik.ee/et/e-kinnistusraamat/e-kinnistusraamatu-portaal/teenuste-hinnad> 
Teenuste hinnad | Registrite ja Infosüsteemide Keskus

Administraatorkasutajana saate ise lisada juurde uusi kasutajaid.

Juhend administraatorkasutajale on leitav siit 
<https://abiinfo.rik.ee/e-ariregistri-paringud/juhised-lepingulise-kliendi-administraatorkasutajale> 
Juhised lepingulise kliendi administraatorkasutajale | Abiinfo

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
Kliendihaldur
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee>

From: Kairi Hints <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 6, 2026 2:42 PM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: FW: Kinnistusraamatu juurdepääs

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun juhendamist, kuidas lisada kinnistusraamatu kasutamise õigust (ja ka 
teistele kasutajatele).

Kui see eeldab täiendava lepingu sõlmimist, siis palun selle kohta infot.

Tervitades

Kairi

Kairi Hints

Finantsjuht

+372 5060030 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked] / 
<http://krulli.co/> krulli.co /  <https://www.facebook.com/krullikvartal/> / 
<https://www.instagram.com/krulli.kvartal/> / 
<https://www.linkedin.com/company/krulli-kvartal/posts/?feedView=all>

From: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wednesday, 6. May 2026 at 13:14
To: Indrek Hääl <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kinnistusraamatu juurdepääs

Tere

Üldjuhul saab kasutajaid lisada asutuse enda administraatorkasutaja. 
Aktsiaseltsi Krulli Kvartal (12105106) puhul on selleks Kairi Hints. Kui ta 
enam teie ettevõttes ei tööta, tuleb uue administraatorkasutaja lisamiseks 
esitada digitaalselt allkirjastatud avaldus.

Täiendavalt teatan, et olemasolev leping on sõlmitud ainult äriregistri 
avaandmete API teenuste kasutamiseks.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

  _____

Saatja: Indrek Hääl < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 6. mai 2026 12:51
Adressaat: info - RIK < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Kinnistusraamatu juurdepääs

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

selgus, et Krulli Kvartal AS (12105106) omab lepingut, et juurde pääseda 
kinnistusraamatule. Kuna vahepeal on ettevõtte omanikud ning juhatus 
muutunud, siis palun vormistada juurdepääs minu kui juhatuse liikme nimele 
Indrek Hääl 38005030381

Head,

Indrek Hääl

CEO

+372 5043555 /  <mailto:[email-masked]> [email-masked] / 
<http://krulli.co/> krulli.co /  <https://www.facebook.com/krullikvartal/> / 
<https://www.instagram.com/krulli.kvartal/> / 
<https://www.linkedin.com/company/krulli-kvartal/posts/?feedView=all>

 <https://www.krulli.co/visioon> https://www.krulli.co/visioon