Subject: RTK: kk 26 „Toetuse andmise tingimused ettevõtlus- ja innovatsiooniteadlikkuse kasvatamiseks“ kooskõlastamine
From: "Kaidi Kenkmann - RTK" <[email-masked]>
To: "Terje Kleemann - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Eelnou - RTK" <[email-masked]>, "TAT - MKM" <[email-masked]>,Monika Maamägi - RAM <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 17:37:36 +0300

Tere

Riigi Tugiteenuste Keskus kooskõlastab ettevõtlus- ja
infotehnoloogiaministri 10. veebruari 2023. a käskkirja nr 26 „Toetuse
andmise tingimused ettevõtlus- ja innovatsiooniteadlikkuse kasvatamiseks“
muudatuse.

Juhime tähelepanu:

palun veenduda, et käskkiri ja selle lisa oleksid omavahel kooskõlas.

Hetkel on kogusummades sendi erinevused.

Käskkirjas on projekti "Ettevõtete TAI teadlikkuse kasvatamine (TAI
võimalused) ja TAI võimekuse tõstmine (21.1.1.11.)"  EL osaluseks märgitud
10 851 460 eurot, kuid käskkirja lisas 10 106 824,90 eurot.

Sarnased erinevused on ka eelarve jaotise teistes komponentides. Palun üle
kontrollida ja andmed ühtlustada.

Ametliku vastuskirja ei edastata.

Palun kindlasti edastada kinnitatud dokumendid Riigi Tugiteenuste
Keskusele ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Kaunist nädala jätku

Kaidi Kenkmann
Ärianalüütik
Teenusedisaini talitus
+372 53434942

From: Monika Maamägi - RAM <[email-masked]>
Sent: Monday, May 4, 2026 10:49 AM
To: Terje Kleemann - MKM <[email-masked]>; TAT - MKM <[email-masked]>
Cc: Eelnou - RTK <[email-masked]>
Subject: RM vastuskiri_innoteadlikkus

Tere!

Rahandusministeerium kooskõlastab ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri
10. veebruari 2023. a käskkirja nr 26 „Toetuse andmise tingimused
ettevõtlus- ja innovatsiooniteadlikkuse kasvatamiseks“ muutmise eelnõu ja
kaasnevad dokumendid.

Selguse mõttes palun lisada lause eelarve vähendamise mõju kohta
käskkirjas seatud näitajate sihttasemete saavutamisele. Kui eelarve
vähendamine ei mõjuta sihttasemete saavutamist, siis märkidagi, et
sõltumata eelarve vähendamisest saavutatakse käskkirjas seatud näitajate
sihttasemed.

Tervitades

	Monika Maamägi
Nõunik | Välisvahendite talitus
5278037| [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee/> www.fin.ee