Subject: FW: Täitmistagatis-riigitee nr 15 Tallinn-Rapla-Türi km 46,5-46,979 ja km 47,799-51,476 taastusremondi omanikujärelevalve teostamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 08:46:45 +0300

From: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 17. oktoober 2025 14:37
To: Indrek Vendla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Täitmistagatis-riigitee nr 15 Tallinn-Rapla-Türi km 46,5-46,979
ja km 47,799-51,476 taastusremondi omanikujärelevalve teostamine

Tere,

Palume tagastada lepingu nr. 1-9/20/1100-1 „Riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi km 46,5-46,979 ja km 47,799-51,476 taastusremondi
omanikujärelevalve teostamine“ osutatud omanikujärelevalve teenuse eest
täitmistagatist.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud