Subject: Re: Avaliku ürituse luba_Võru lastefestival
From: "Voru Lastefestival" <[email-masked]>
To: VÕRU LINNAVALITSUS <[email-masked]>, "Priidu Teppo" <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 16:46:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan täiendatud Avaliku Ürituse Loa taotluse_Võru lastefestivali 
korraldamiseks.

Liiklusplaani peal on krirjas, aga taotuses jäi välja toomata, veel soovi 
tänavate sulgemiseks:
24. juuli kell 5.00 kuni 26. juuli  kell 17.00 Tartu tänav Tamula 
supelranna ja Vee tänava vaheline lõik
25. juulil kell 20.00-00.00. Jüri tänav Tartu tänava  ja Vabaduse tänava 
vaheline lõik (noortepeo toimumise ajal).

Heade soovidega
Kristi Vals
projektijuht
5215204

Kontakt Voru Lastefestival (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 16. juuni 2026 
kell 14:31:

Tere!

Saadan Avaliku Ürituse loa taotluse IX Võru lastefestivali korraldamiseks 
25.-26 juuli Võru linnas.

Heade soovidega

Kristi Vals
projektijuht
5215204