Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-24-3108
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 12:15:50 +0300

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	22.04.2024 koostatud kiri, dokumendi koostaja Gerli Spelman

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Lugupidamisega

Lea Krüger
Istungisekretär
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
6200100
Käesolev kiri on Harju Maakohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.