Subject: C-45/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Apr 2026 16:22:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/170
Kohtuasja number: C-45/26
Vastuse kuup�ev: 12.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: lepinguv�liste v�lasuhete suhtes kohaldatav �igus; 
liiklus�nnetuse tagaj�rjel tekkinud kahju h�vitamine; mittevaralise kahju 
h�vitamine; mootors�idukite kasutamise tsiviilvastutuskindlustus; vastutav 
isik; �igus esitada hagi kahju tekitamise eest vastutava isiku 
kindlustusandja vastu
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 864/2007

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8686

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium