Subject: Harjumaa Rohuneeme tee 32 tasulise parkimiskorra kehtestamine
From: "Taimo Staalfeldt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 16:19:55 +0300

Tere.

Saadan selgituse.

Lugupidamisega

 <https://europark.ee/>

Taimo Staalfeldt

Arendus- ja haldusjuht

OÜ EUROPARK ESTONIA

+372 509 4317
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.europark.ee/> www.europark.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud.

OÜ EUROPARK ESTONIA privaatsuspoliitikaga saab tutvuda
<https://europark.ee/meist/isikuandmete-kaitse-ja-tootlemise-uldpohimotted
> siin.

  _____

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 10, 2026 3:21 PM
To: EuroPark klienditeenindus < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Rohuneeme tee 32 tasulise parkimiskorra kehtestamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Harjumaa Rohuneeme tee 32 tasulise parkimiskorra kehtestamine

Registreerimise kuupäev: 10.06.2026

Registreerimise number: 4-2/26/516-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee