Subject: Reklaami paigaldamise kooskõlastuse taotlus
From: "Diana Ohva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Veronika Nikolenko-Saar" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 13:03:29 +0300

Lugupeetud Transpordiamet,

Soovime paigaldada kinnistu müügikuulutuse ehk reklaambänneri Muhus asuva 
ajaloolise Postikõrtsi hoone seinale.

Reklaami eesmärgiks on informeerida võimalikke huvilisi kinnisvara müügist. 
Planeeritav reklaam sisaldab kontaktandmeid ning QR-koodi ja paigaldatakse 
hoone välisseinale nähtavalt maantee poolt. Reklaami bänneri suurus on 2m 
korda 3m.

Palume kooskõlastada reklaami paigaldamine ning informeerida meid, kas 
selleks on vajalik täiendav luba või dokumentatsioon. Oleme juba suhelnid 
Muhu vallaga ja hetkel vajame kaitsevööndi nõusoleku.

Kirjale lisame reklaami näidise/fotomontaaži.

Oleme valmis esitama täiendavat informatsiooni vastavalt vajadusele.

Lugupidamisega,

Diana Ohva

Diana Ohva
Kinnisvara müügipartner
[email-masked]
T: +372 55 947 924
www.optimare.ee
Lüüsi 4, 10154, Estonia