Subject: Kunda Sadamaga seonduv müra ja varasemad kokkulepped. 22.08.2025 toimunud koosoleku memo
From: "Sven Otsmaa | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Daimar Truija KUNDA SADAM" <[email-masked]>, "Ivar Lilleberg | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konstantin Lepik" <[email-masked]>, "Meelis Pallon" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AS Holmen Mets" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Ainar Sepnik | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, "Kaido Veski" <[email-masked]>, "Viru-Nigula vallavalitsus | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 09:34:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kuna rohkem märkusi 22.08.2025 toimunud koosoleku memole ei tulnud ning
ettepanekud ja parandused on sisse viidud, saadan kokkuvõtte veelkord
ringile ja asume allkirjastama. Allkirjastama peaksid Kunda Sadam AS
esindaja, kohalike elanike esindaja ja vallavanem.

Järgnevate tegevustena plaanime täpsustada seire sisu ja seireperioodi
pikkust antud teenust teostavatelt ettevõtetelt ning otsima seire
läbiviimiseks rahastusvõimalusi . KIK-i kaudu avaneb käesoleval sügisel
meede: „Atmosfääriõhu kaitse programm“, mille kaudu toetatakse muuhulgas
mürast tingitud häiringu vähendamiseks mürakaartide koostamist.

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Sven Otsmaa| keskkonnaspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe tn 19, Kunda linn 44107

tel +372 5374 1160

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.